facebook-mainonta

Facebook mainonta hinta alk. 99€/kk
Ota yhteyttä

Facebook-mainonta yritykselle

Facebook-mainonnan tehokkuus perustuu pitkälti sen loistaviin kohdennus ominaisuuksiin. Mitä paremmin tunnet ja tiedät oman yrityksesi kohderyhmäsi, sen paremmin saat tuloksia irti facebook-mainonnalla.

Facebook-mainonnan kohdentamiseen on tarjolla useita eri vaihtoehtoja. Käytännössä tuotteesi ja palvelusi luonne määrittelee sen mikä niistä on sopivin. Facebook tarjoaa kohdennusmahdollisuudet, joiden avulla saadaan mainoksiasi näytettyä juuri oikealle kohderyhmälle, siellä missä asiakkaasi ovat.

Facebook-mainonnan hinta?

Facebook-mainonnan hinta yritykselle on edullista. Toki tuotteesi ja palvelusi määrittelee paljonko lopullinen hinta ( CPC ) tulee olemaan, mutta hyvin suunnitellulla kampanjalla, jossa tehdään tarkka kohderyhmäkartoitus joka kiinnostuu mainoksestasi ja reagoi siihen nopeasti, saadaan mainonnan hinta edulliselle jopa esim: 0,05€ per/klikkaus, tasolle.

Kun facebook mainonta on ulkoistettu osaavalle toimijalle, pystyt itse keskittymään omaan ydinliiketoimintaasi.

Kenelle Facebook-mainonta sopii?

Yrityksen tunnettuuden rakentajana Facebook on mitä parhain online-mainonnan kanava. FB-mainoskanava soveltuu mille toimialalle tahansa. Kaikille kuluttajamyyntiä harjoittaville, mutta myös B-B yrityksille. Mm:

  • Sinulla on kapean markkinan ”niche” tuote, tai palvelu
  • Myyt kuluttajapalvelua, joissa kilpailu on kovaa. (parturit)
  • Teet koulutukseen liittyvää liiketoimintaa
  • Tuotteesi tai palvelusi soveltuu huvin jonkin urheilulajin harrastajaryhmälle. Esim: ”skeittarit, murtomaahiihtäjät, autourheilusta tai moottoripyöräilijöille”
  • Tuotelanseeraukset
  • Haluat kasvattaa yrityksesi sähköpostilistaa
  • Haluat tehdä räätälöityjä kampanjatarjouksia

Asiakaspalautetta FB-mainonnasta

Forta median toteuttama kampanjointi facebookissa tuotti erinomaiset tulokset. Alueellinen tunnettuus kasvoi ja myyntimme saa jatkokäsittelyyn jatkuvasti erittäin potentiaalisia yhteydenottoja.

Mikko Rantanen / Parts

Facebook-mainonnan kohdentaminen

KAUPUNGIN / sijaintii perustuva kohdennus

Näytä mainoksiasi ihmisille, jotka esimerkiksi asuvat lähellä kivijalkamyymälääsi, tai ovat todennäköisiä asiakkaitasi koska asuvat samassa kaupungissa.

KAUPUNGIN / sijaintii perustuva kohdennus

Näytä mainoksiasi ihmisille, jotka esimerkiksi asuvat lähellä kivijalkamyymälääsi, tai ovat todennäköisiä asiakkaitasi koska asuvat samassa kaupungissa.

kUSTOMOITU YLEISÖ

Voit näyttää mainoksiasi esimerksi ihmisille, jotka ovat vierailleet sivuillasi mutta eivät ole ostaneet. Voit myös näyttää sähköpostilistallasi oleville asiakkaille mainoksiasi.

vertaisostajat

Näytä mainoksia sellaisille ihmisille jotka ovat joskus ostaneet palvelujasi tai vertaisryhmälle joka on samantapainen kuin asiakassegmenttisi.

IKÄRYHMÄ JA SUKUPUOLI

Demokrafiatietojen mukainen kohdennus, iän, sukupuolen, koulutuksen sekä muiden tietojen mukaan.

kiinnostuksen kohteet

Kiinnostuksen kohteita käyttämällä pystyt näyttämään mainoksiasi kohderyhmälle, joka on jo valmiiksi kiinnostunut tuotteistasi ja palveluistasi

Pyydä ilmainen fb-mainonnan asiantuntijan opastus (30 min.) yrityksellesi

Ilmainen neuvonta

Otamme yhteyttä valitsemallanne tavalla ja sovimme tapaamisen tai puhelinpalaverin. Katsomme hieman läpi yrityksesi nykyistä markkinointia ja kerromme kuinka sitä voisi parantaa. Tämä on täysin ilmaista, eikä sido teitä hankintoihin tai sopimaan yhteistyöstä.

Analyysi

Teemme nykytilanteesta kirjallisen arvion ja ehdotamme toimenpiteitä tilanteen parantamiseen

Tarveisiin pohjautuva ehdotus yhteistyöstä

Teemme teille tarjouksen jonka pohjalta pääsette harkitsemaan yhteistyön aloitusta. Teemme kaikkemme, jotta yrityksesi menestyy alati voimistuvassa kilpailussa markkinoilla.

Share This