GOOGLE MAINONTA ON SALAMAN NOPEA TAPA TEHDÄ KAUPPAA VERKOSSA

Kampanjoi juuri niin pienesti tai isosti kuin haluat. Päätät maantieteelliset alueet missä haluat mainostesi näkyvän. Google adwords mainonta toimii yrityksesi tarjouskannan ja myynnin kasvattajana 100% takuulla.

ostavia asiakkaita heti sivustolle, kivijalkaan tai vaikkapa verkkokauppaan

Google-mainonta yrityksille

Google hakusanaainonta on paljon enemmän kuin pelkkää tekstimainontaa googlen etusivulla. Se on tekoalyn ja mainostuottajan luoma kombinaatio, joka tavoittaa ostajat ja nekin jotka eivät edes tiedä vielä olevansa kohta ostamassa.

Googlessa mainostaminen on tehokas tapa kasvattaa verkkosivuston tai vaikkapa verkkokaupan kävijäliikenteen määrää, ja sitä kautta ostavien asiakkaiden kokonaismäärää.

Mikäli et hyödynnä google adwords hakukonemainontaa markkinoinnissasi, heität paljon rahaa harakoille. Google-adsin teho, perustuu sen luonteeseen. Hakukoneista haetaan tuotteita ja palveluja silloin kun ostaja on jo ostokynnyksen yläpuolella.

Hakukoneiden algoritmit kohdennettavaan yleisöön on kehittynyt aivan huimasti. Käytännössä hakukone tietää hyvin tarkasti mitä palveluita ja tuotteita ostohankintaa suunnitteleva kuluttaja on tekemässä. Erilaisten ostavien yleisöjen hyödyntämisellä, pystytään tavoittamaan juuri oikeat ostajat oikeaan aikaan ja tuomaan yrityksesi viesti heidän hakutuloksiin.

Se miten hakukonemarkkinoinnista saa parhaat tehot irti, vaatii usein asiantuntijan tuottamat kampanjat ja oikein rakennetut mainosryhmät ja hakusanat, joita jatkuvasti optimoidaan kampanjoinnin aikana tuottamaan paremmin tulosta.

Google-ads on äärimäisen tehokasta. Asiakkaat ovat siis jo ostokynnyksen yläpuolella, tai hyvin lähellä ostohankintaa kun he käyttävät googlea.

Jos olet joskus kokeillut hakusananamainontaa ja saanut huonoja tuloksia, on todennäköisin syy siinä, että mainonta on tehty itse ilman asiantuntijan ohjeistusta.

Usein syy on myös ”landing-page” sivussa johon mainos ohjaa. mainonnan laskeutumissivua ei ole suunniteltu tarpeeksi myyväksi. 90% huonoista Google-Adwords kampanjoista johtuu juuri huonosti optimoidusta myyntipolusta.

Kenelle Google Ads Mainonta soveltuu ?

Google mainonta soveltuu hyvin b-c, sekä b-b yrityksille. Mainosvierailijoiden muuttaminen maksavaksi asiakkaaksi tapahtuu hyvin nopeasti, kun ohjaamme mainonnalla kävijät sivustollenne. Tällöin Google Ads -mainonta tuottaa teille liidejä, konversioita mikä taas suoraan näkyy yrityksenne myynnissä.

Kuinka aloittaa Google hakusanamainonta ?

Mikäli sinulla on Google-ads tili käynnissä, voimme tehdä sille ilmaisen auditionnin. Sen perusteella saamme kuvan nykyisen kampanjan laadukkuudesta ja suorituskyvystä. Forta median tapa tuottaa google-mainontaa on täysin läpinäkyvä ja reilu ja Googlen virallisten ohjeistuksien mukaista.

Mikäli sinulla ei ole kokemuksia mainosmuodosta, kannattaa meidän keskustella aiheesta ja omasta toimialastasi. Saat paremman käsityksen hinnoista ja siitä millainen potentiaali toimialallasi on.

Google-mainonta hinnasto. Sopimuskausi 6-12kk.

  • Hakukampanja
    150€
    KUUKAUSI
    Google-ads perus hakukampanjan tuotanto,ylläpito, raportointi.
    Startti 0€
    Kampanjan optimointi
    Konversioseuranta
    Mainosten A/B testaus
    Mainosryhmät max 3
    Raportointi 1/kuukausi
  • Haku- ja Displaymainonta
    295€
    KUUKAUSI
    Google-ads Haku-ja display kampanjoiden tuotanto sis. bannerit. Ylläpito, raportointi.
    Startti 0€
    Bannerituotanto 0€
    Mainosryhmät max 6
    Kampanjan optimointi
    Konversioseuranta
    Laskeutumissivujen optimointi
    Mainosten A/B testaus
    Raportointi 1/kuukausi

Usein kysyttyä Google-mainonnasta

Mitä Google-mainonta maksaa?

Google-mainonta hinta muodostuu kampanjan rakentamisesta, Googlen mediamaksusta ja kampanjan kuukausittaisesta optimoinnista. Google-mainonnan asiantuntuja suunnittelee ja ylläpitää ja raportoi mainonnan tuloksista yrityksellesi kuukausittain.

Google-mainonnan kokonaishintaan on olemassa monenlaisia laskutapoja. Ehkä helpoin tapa on laskea tulevalle Google-mainonnan kautta muodostuneelle kaupalle hinta.

Tämä taas selviää aina vain testaamalla ja tekemällä mainontaa jonkin aikaa. Forta Median tuottamissa kampanjoissa yhden b-b liidin hinta vaihtelee 8€ ja 120€ euron välillä riippuen toimialasta. Verkkokauppias saa keskimäärin yhden kaupan 4€ panostuksella. Lue lisää

Millainen on hyvä Google-mainos?

Hyvä Google-mainos on aina relevanssi kohdeyleisölle. Hyvä mainos sisältää myös toimintakehoitteen tuotteen, tai palvelun hankinnasta. Hyvällä Google-mainoksella myös on tuotteen hyötyjä korostavia lauseita, sekä mahdollisimman myyvät otsikot.

Myös hyvän mainoksen tulee erottautua joukosta, eli kuva tai video-formaatit, jotka ovat laadukkaita ja kohdeyleisöä puhuttelevia ovat toimivia. Mainoksia kannattaa aina a/b testata, jotta kaikkein tehokkaimmat mainokset löytyvät ajan mittaan. Lue lisää

Mitä on Google display verkoston mainonta?

Display-mainokset ovat visuaalisia bannerimainoksia googlen sisältöverkoston sivustoilla. Kun mainostat yli kaksi miljoonaa sivustoa sisältävässä ja yli 90 % internetin käyttäjistä tavoittavassa Google Display ‑verkostossa, mainoksesi voivat näkyä monilla eri verkkosivustoilla, mobiilisovelluksissa ja videosisällössä.

Display verkostossa on esimerksiksi erittäin edullista tehdä visuaalista brändäys markkinointia, tai näyttää mainontaa retargetin-kohdennuksilla, sellaisille vierailijoille jotka ovat jo vierailleet aiemmin sivustollasi. Lue lisää

Miten google-mainonnan tuottoa mitataan?

Mainontaa mitataan konversiomittauksen avulla. Siitä selviää mainonnan panos/tuotos suhde. (ROI) sijoitetun pääoman tuottoprosentti.

Kuhunkin myyntitapahtumaan investoidusta summasta käytetään nimitystä konversiohinta. Jos yrityksesi kerää vaikka liidejä kuluttajamarkkinoilta, niin liidin hinta lasketaan mainontaa käytetty pääoman kokonaismäärästä / jaettuna liidien määrällä. Lue lisää

älä enää ihmettele vaan tartu rohkeasti asiaan

Kysy räätälöity tarjous, tai kilpailuta nykyinen kampanjan tuottajasi meidän kanssa.


Kysy lisää google-mainonnasta

Hei lähetä meille oheinen lomake , niin olemme Google-mainonnan asioista teihin yhteydessä
Nimi(Pakollinen)
Nimetön(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.