Google mainonta on nopein ja tehokkain tapa kasvattaa tarjouspyyntöjen määrää ja myyntiä nopeasti jopa päivässä

Teemme sinulle kampanjan joka tuo enemmän myyntiä kuin maksaa. Pyydä tarjous

Google-Ads mainonnan muodot

Hakusanamainonta

Hakusanamainonta on markkinointia jo ostamassa oleville kuluttajille ja ostopäättäjille. Taktinen hakusanamainonta on tutkitusti yksi tehokkaimmista mainonna muodoista verkossa.

Youtube-mainonta

Video on tämän hetken kuumin mainonnan muoto verkossa. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa mainontasi juuri oikealle kohderyhmälle. Maksat vain toteutuneista loppuun asti videon katsoneista kuluttajista.

Bannerimainonta 

Markkinointia vertailuvaiheessa oleville kuluttajille ja päättäjille. Luodaan pöhinää ja tarvetta heille jotka ovat tiedostamattaan tuotettasi vaille. Usein tätä kutsutaan myös näkyvyydeksi, jolla herätellään vaikkapa uudesta tuotteesta.

Uudelleen markkinointi / Remarketing

Näytetään jo vierailleille kävijöille videomainontaa tai staattista mainontaa. Esimerkiksi verkkokaupoissa nillle jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta syystä tai toisesta eivät ostaneet. Harva ostaa 1 kerralla, mutta 70% saattaa ostaa jo toisella vierailulla.

Google mainonta, eli Hakusanamainonta Googlessa tuo yrityksellesi ostavia asiakkaita heti.

Google mainonta on tehokas tapa kasvattaa verkkosivuston tai vaikkapa verkkokaupan kävijäliikenteen määrää, ja sitä kautta ostavien asiakkaiden kokonaismäärää. Mikäli et hyödynnä google adwords hakukonemainontaa markkinoinnissasi, heität paljon rahaa harakoille. Google-mainonnan teho, perustuu sen luonteeseen. Hakukoneista haetaan tuotteita ja palveluja silloin kun ostaja on jo ostokynnyksen yläpuolella.

Se miten hakukonemarkkinoinnista saa parhaat tehot irti, vaatii usein asiantuntijan tuottamat kampanjat ja oikein rakennetut mainosryhmät ja hakusanat, joita jatkuvasti optimoidaan kampanjoinnin aikana tuottamaan paremmin tulosta.

Toimiva Google mainonta kampanja vaatii laadukkaan laskeutumissivun

Google mainonta on äärimäisen tehokasta. Asiakkaat ovat siis jo ostokynnyksen yläpuolella, tai hyvin lähellä ostohankintaa kun he käyttävät googlea. Huono puoli on se, että jollet ole panostanut tarpeeksi mainoksen kautta sivullesi saapuvan vierailijan vakuuttamiseen, saatat saada vain lyhyitä vierailuja joista ei ole yrityksellesi taloudellista hyötyä.

Jos olet joskus kokeillut google-mainontaa ja saanut huonoja tuloksia, on todennäköisin syy siinä, että mainonta on tehty itse ilman asiantuntijan ohjeistusta.Usein syy on myös ”landing-page” sivussa johon mainos ohjaa. mainonnan laskeutumissivua ei ole suunniteltu tarpeeksi myyväksi. 90% huonoista Google-Adwords kampanjoista johtuu juuri huonosti optimoidusta myyntipolusta.

 

Tyypillinen huonosti rakennettu Google-mainonnan kampanja

  • Liian monta avainsanaa samassa mainosryhmässä
  • Mainosryhmä ei sisällä negatiivisia hakusanoja
  • Kampanjan hakutyyppeja ei testata
  • Kampanjaa ei kohdenneta tarpeeksi tarkaksi
  • Ei seurata konversioita
  • Ei hyödynnetä mainoslaajennuksia
  • Liikenne ohjataan etusivulle, tai optimoimattomalle myyntisivulle

 

Mikä on meidän tapa tehdä Google-Ads mainontaa?

  • Oikeat avainsanat ja myyvät mainokset

Emme keskity vaan mainoskampanjoiden optimointiin, vaan keskitymme siihen että saamme mahdollisimman monen mainonnan kautta saapuneen vierailijan myös tekemään ostopäätöksiä. Tämä vaatii laadukkaan avainsanatutkimuksen tekoa, laadukkaat mainokset ja erinomaista myyvän mainostekstin luontia.

  •  Otetaan hyödylliset mainoslaajennukset käyttöön.

Mainoksien laajennukset pitää hyödyntää jokaisessa kampanjassa. Luomme myös uniikin myyntilupauksen, jolla erottaudut kilpailjoista. Soita nappien integrointi mobiilimainoksiin jne. Katsoppa oman toimialasi Google-Ads mainontaa ja huomaat heti kaikkien top-4 mainosten hyödyntävän näitä ominaisuuksia.

Teemme teille tarvittaessa shopping-kampanjoita tai Google-retargeting kampanjoita.

  • Teemme teille myyvän mainonnan laskeutumissivun

Jos ohjaatte online-mainontaa yrityksen pääsivulle tai optimoimattomalle sivulle heitätte rahaa hukkaan. Teemme teille laadukkaan ländärin mainonnalle jonka avulla nostatte mainonnan ja myyntinne tuottosuhdetta.

”Puskaradion palautetta” b-b yritys

Aikaisemmilta Google-Ads mainonnan toteuttajilta tuli ylimalkaisia raportteja, jotka olivat täynnä hakutermejä ja asioita joita ei ymmärtänyt. Forta Median palkattuamme tuottamaan ja uudistamaan, mainontamme ja koko online-myyntiputken, saamme raportit toteutuneista myyntiä ja kontakteja tuottaneista yrityksistä ja liideistä. Tavoitan myös tuottajani heti kun haluan, joka on minulle palvelukokemuksen osalta tärkeä asia.

– Petri. S.

Kuinka aloittaa google-ads-mainonnan yhteistyö

Mikäli sinulla on Google mainonta adwords-tili käynnissä, voimme tehdä sille ilmaisen auditionnin. Sen perusteella saamme kuvan nykyisen kampanjan laadukkuudesta ja suorituskyvystä. Forta median tapa tuottaa google-mainontaa on täysin läpinäkyvä ja reilu ja Googlen virallisten ohjeistuksien mukaista. Mikäli sinulla ei ole kokemuksia mainosmuodosta, kannattaa meidän keskustella aiheesta ja omasta toimialastasi. Saat paremman käsityksen hinnoista ja siitä millainen potentiaali toimialallasi on.

 

Google-mainonnan hinta

Google-mainonnan hinta meillä perustuu kampanjoinnin kokonaisrakenteesta, ja sen kuukausittaiseen ylläpitoon vaadittavasta työn määrästä.  Avaamme aina asiakkaalle suoran tilin Google-adwordsiin, jonka kautta määrittelemme päiväbudjetit, mainosryhmät ja kampanjat. Kampanjointi on täysin läpinäkyvä, saat toiminnasta kuukausittaisen raportin, josta ilmenee mainonnan kaikki data. Pyydä alla olevasta linkistä ilmainen asiantuntijan konsultaatio Google-ads mainonnan toteutuksesta omalle yrityksellesi.

 

pyydä ohesta tarjous jos haluat heti myyntiä google ads-mainonnan avulla!

Aloitamme max 2 uutta kampanjaa kuukausittain. Mikäli haluat kilpailuttaa nykyisen toimittajasi tai haluat kysyä lisää Google Ads-mainonnasta kannattaa kysyä sitä minulta heti.

Digimarkkinoinnin ja mainonnan asiantuntija. Kasvatamme asiakkaiden kotisivujen liikenteen määrää joissa käytettävinä markkinointimuotoina ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, sekä Some-markkinointi.

© 2019 Forta Media /  Digitoimisto Lahti |  Helsinki. Tietosuojaseloste