FACEBOOK-MAINONTA LUO TUNNETTUUTTA JA MYYNTIÄ YRITYKSELLESI

Kampanjoi juuri niin pienesti tai isosti kuin haluat. Ainut mikä on varmaa, teemme sinulle facebook-mainontaa jonka avulla tunnettuutesi ja myyntisi kasvaa omalla markkina-alueellasi

facebookissa voi tehdä kohtuuhintaista mainontaa erittäin hyvillä tuloksilla

Facebook-mainontaa yrityksille

Facebook-mainonta ja sen tehokkuus perustuu pitkälti mainosmuodon loistaviin kohdennus ominaisuuksiin. Mitä paremmin tunnet ja tiedät oman yrityksesi kohderyhmäsi, sen paremmin saat tuloksia.

Facebook-mainonnan hinta on edullista suhteessa hyötyyn. Hyvin suunnitellulla kampanjalla, jossa tehdään tarkka kohderyhmäkartoitus, ja yleisö joka heti kiinnostuu mainoksestasi ja reagoi siihen nopeasti, saadaan mainonnan hinta klikkauksissa edulliselle tasolle.

KENELLE FACEBOOK-MAINONTA SOPII?

Yrityksen tunnettuuden rakentajana Facebook on mitä parhain online-mainonnan kanava. FB-mainoskanava soveltuu mille toimialalle tahansa. Kaikille kuluttajamyyntiä harjoittaville, mutta myös B-B yrityksille. Mm:

  • Sinulla on kapean markkinan ”niche” tuote, tai palvelu
  • Myyt kuluttajapalvelua, joissa kilpailu on kovaa. (parturit, kosmetologit, hierojat. etc)
  • Teet koulutukseen liittyvää liiketoimintaa
  • Tuotteesi tai palvelusi soveltuu huvin jonkin urheilulajin harrastajaryhmälle. Esim: ”skeittari, hiihto, autourheilu, fitness, tai moottoripyöräilijöille”
  • Tuotelanseeraukset
  • Haluat kasvattaa yrityksesi sähköpostilistaa
  • Haluat tehdä räätälöityjä kampanjatarjouksia
  • Haluat kasvattaa yleistä tunnettuutta “brändimarkkinointi”

Facebook mainonna tekijällä on suuri vaikutus kampanjoiden kokonaishintoihin

Mainostaminen Facebookissa on hinnaltaan suurinpiirtein samoissa klikkihinnoissa kuin kilpailevissa Some-kanavissa, tai vaikkapa hakukoneissa.

Mainosten hinta riippuu yleensä siitä mikä on kohderyhmä ja miten hyvin mainonta toteutetaan suhteessa tavoitteeseen. Eli mainonnan tuottajalla on hyvin iso vaikutus siihen millaista “sisäänosto hintaa” mainosten myyjältä, eli Facebookilta saadaan.

Yksittäisen kanavan mainonnan hinnan vertailu toisiin kanaviin on periaatteessa huono lähtökohta tehdä markkinointipäätöksiä. Enemmän kannattaa miettiä sitä millainen viesti kanavassa saa oman kohderyhmän kiinnostumaan tarjottavasta tuotteesta tai palvelusta.

Facebook-mainonnan hinnasto. Sopimuskausi 6-12kk.

  • Facebook-mainonta / Perus
    195€
    KUUKAUSI
    Facebook-mainonta tuotanto,ylläpito, raportointi. Tuotanto sisältää mainosten suunnittelun ja tuotannot.
    Startti 0€
    Kampanjan optimointi 2h/kk
    Kuvamainokset
    Oma tuottaja / yhteyshenkilö
    Raportointi 1/kuukausi
  • Facebook-mainonta / Pro
    350€
    KUUKAUSI
    Facebook-mainonta tuotanto,ylläpito, raportointi. Tuotanto sisältää mainosten suunnittelun ja tuotannot.
    Startti 0€
    Mainokset max 6
    Kampanjan optimointi 3h/kk
    Karusellimainokset
    Kuvamainokset
    Videomainokset 1kpl
    Uudelleenmarkkinointi / Retargeting
    Oma tuottaja / yhteyshenkilö
    Raportointi 1/kuukausi

meillä on vastauksia

Usein kysyttyä facebook-mainonnasta

Facebook-mainonnan hinta muodostuu kampanjan rakentamisesta, facebook-mediamaksusta ja kampanjan optimoinnista. Facebook-mainonnan asiantuntija suunnittelee ja ylläpitää sekä raportoi mainonnan tuloksista yritykselle kuukausittain. Edullisimmillaan kk-ylläpito on Forta Median tuottamana 195€ +alv / kuukaudessa + mediamaksu facebookille, esim 30€. Päivä.

Hyvä facebook-mainos on aina relevanssi kohdeyleisölle. Esim: Miksi mainostaa vaikkapa rakennusmiehelle sopivia työkaluja kauneudenhoidosta kiinnostuneille naisille. Hyvä mainos sisältää myös toimintakehoitteen tuotteen, tai palvelun hankinnasta. Hyvällä facebook-mainoksella myös on tuotteen hyötyjä korostavia vaikkapa “bulletteja” Myös hyvän mainoksen tulee erottautua joukosta, eli kuva tai video-formaatit jotka ovat laadukkaita ja kohdeyleisöä puhuttelevia on syytä käyttää.

älä enään jumita, vaan kysy rohkeasti lisää

Kysy asiantuntijalta miten sinun yritykesi hyötyisi facebook-mainonnasta