Google Adwords-mainonta on nopein ja tehokkain tapa kasvattaa tarjouspyyntöjä ja myyntiä

Enemmän kauppaa ja yhteydenottoja
 
Pyydä tarjous

Google mainonta tuo yrityksellesi ostavia asiakkaita heti.

Google mainonta on tehokas tapa kasvattaa verkkosivuston tai vaikkapa verkkokaupan kävijäliikenteen määrää, ja sitä kautta ostavien asiakkaiden kokonaismäärää. Mikäli et hyödynnä google adwords hakukonemainontaa markkinoinnissasi, heität paljon rahaa harakoille. Google-mainonnan teho, perustuu sen luonteeseen. Hakukoneista haetaan tuotteita ja palveluja silloin kun ostaja on jo ostokynnyksen yläpuolella.

Se miten hakukonemarkkinoinnista saa parhaat tehot irti, vaatii usein asiantuntijan tuottamat kampanjat ja oikein rakennetut mainosryhmät ja hakusanat, joita jatkuvasti optimoidaan kampanjoinnin aikana tuottamaan paremmin tulosta.

Pieni salaisuus google-mainonnasta

Optimoi koko myyntiputki mainonnasta laskeutumissivuun

Google mainonta on äärimäisen tehokasta. Asiakkaat ovat siis jo ostokynnyksen yläpuolella, tai hyvin lähellä ostohankintaa kun he käyttävät googlea. Huono puoli on se, että jollet ole panostanut tarpeeksi mainoksen kautta sivullesi saapuvan vierailijan vakuuttamiseen, saatat saada vain lyhyitä vierailuja joista ei ole yrityksellesi taloudellista hyötyä.

Jos olet joskus kokeillut google-mainontaa ja saanut huonoja tuloksia, on todennäköisin syy siinä, että mainonta on tehty itse ilman asiantuntijan ohjeistusta, tai esimerkiksi sivu johon mainos ohjaa ei ole suunniteltu tarpeeksi myyväksi. 90% huonoista Google-Adwords kampanjoista johtuu juuri huonosti optimoidusta myyntipolusta.

 

Tyypillinen huonosti rakennettu adwords-kampanja

  • Liian monta avainsanaa samassa mainosryhmässä
  • Mainosryhmä ei sisällä negatiivisia hakusanoja
  • Kampanjan hakutyyppeja ei testata
  • Kampanjaa ei kohdenneta tarpeeksi tarkaksi
  • Ei seurata konversioita
  • Ei hyödynnetä mainoslaajennuksia
  • Liikenne ohjataan etusivulle, tai optimoimattomalle myyntisivulle

 

Miten me olemme sitten erilaisia? Emme keskity vaan mainoskampanjoiden klikkimäärien optimointiin, vaan keskitymme siihen että saamme mahdollisimman monen mainonnan kautta saapuneen vierailijan myös tekemään ostopäätöksiä. 

 

Kuinka aloittaa google mainonta yhteistyö?

Mikäli sinulla on Google mainonta adwords-tili käynnissä, voimme tehdä sille ilmaisen auditionnin. Sen perusteella saamme kuvan nykyisen kampanjan laadukkuudesta ja suorituskyvystä. Forta median tapa tuottaa google-mainontaa on täysin läpinäkyvä ja reilu ja Googlen virallisten ohjeistuksien mukaista.

Google-mainonnan hinta meillä perustuu kampanjoinnin kokonaisrakenteesta, ja sen kuukausittaiseen ylläpitoon vaadittavasta työn määrästä.  Avaamme aina asiakkaalle suoran tilin Google-adwordsiin, jonka kautta määrittelemme päiväbudjetit, mainosryhmät ja kampanjat. Kampanjointi on täysin läpinäkyvä, saat toiminnasta kuukausittaisen raportin, josta ilmenee mainonnan kaikki data. Pyydä alla olevasta linkistä ilmainen asiantuntijan konsultaatio adwords-mainonnan toteutuksesta omalle yrityksellesi.

 

”Puskaradion palautetta” b-b yritys

Aikaisemmilta Google-AdWords mainonnan toteuttajilta tuli ylimalkaisia raportteja, jotka olivat täynnä hakutermejä ja asioita joita ei ymmärtänyt. Forta Median palkattuamme tuottamaan ja uudistamaan, mainontamme ja koko online-myyntiputken, saamme raportit toteutuneista myyntiä ja kontakteja tuottaneista yrityksistä ja liideistä. Tavoitan myös tuottajani aina kun haluan, joka on minulle palvelukokemuksen osalta tärkeä asia.

– Petri. S.

Forta Media

Digimarkkinoinnin ja mainonnan asiantuntija. Kasvatamme asiakkaiden kotisivujen liikenteen määrää joissa käytettävinä markkinointimuotoina ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, sekä Some-markkinointi. 

© 2018 Forta Media /  Digitaalinen mainostoimisto Lahti |  Helsinki

Me soitamme teille!

Jätä alla olevaan kenttään puhelinnumero, niin soitamme teille.