image

Verkkosivujen kehitys

Verkkosivujen kehitys tulee nähdä investointina, josta saa sijoittamansa pääoman oikein suunniteltuna ja tehtynä aina takaisin. 

Hyvä tarpeiden ja sisällön määrittely on avain onnistumiseen

Verkkosivujen kehitys alkaa suunnittelupalaverilla. Tärkeintä tässä palaverissa on miettiä sivuston tavoite. Mitä lisäarvoa sivuston tulisi tuottaa sen omistamalle yritykselle.

Jatkuva prosessi markkinoinnin ja mainonnan tukena

Yrityksen verkkosivut saattavat hyvinkin olla yrityksen tärkein markkinointikanava. Monelle mikro- ja PK-yritykselle on elintärkeää, että sivusto tuottaa tasaisesti uusia yhteydenottoja potentiaalisilta asiakkailta. Tämä on jatkuva prosessi jossa autamme asiakkaitamme lisäämään myyntiä.

Myyvät verkkosivut yritykselle

Todellinen ero huonon ja hyvän sivuston toimivuuteen liittyy myyvän sisällöntuotannon toteutukseen (sales copy). Oikean kohdennettu liikenne ja yrityksesi aidot voittavat argumentit, oikeissa paikoissa ovat avain menestykseen.

Liidikone

Laskeutumissivu

On rahan hukkaan heittämistä, jos ohjaat maksettua mainontaa tavalliselle yrityksen verkkosivulle. Suurimmalle osalle yrityksistä paras vaihtoehto vaikka koko yrityksen pääsivuksi on laskeutumissivu.

lue lisää!
myyntikone  

Kotisivut yritykselle

Hakukoneoptimoidut kotisivut yritykselle tuo tasaisesti liikennettä ja on visuaalisesti näyttävä kokonaisuus. Tämän lisäksi se toimii oikein tehtynä uusien asiakkuuksien tuottajana.

Lue lisää!

UKK kysymyksiä verkkosivuston kehityksestä

  • Mitä verkkosivujen kehitys yritykselle maksaa?

    Se minkä kokoiselta yritykseltä työt tilaa usein vaikuttaa myös hinnan kokonaisuuteen. Jos saat tarjouksen sivujen toteutuksesta, joka tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Se monesti myös sitä on. Kun haluat sivut jotka oikeasti tuottavat sinulle lisäarvoa, eli ratkaisevat vaikkapa markkinointiin liittyviä ongelmiä tai auttavat paremman myyntituloksen tekemisessä. Ei kyseistä ratkaisua pystytä toteuttamaan kotisivukoneilla, tai omin voimin. Jos olet teettämässä kotisivuja esimerkiksi digitoimistolla, mieti tarkkaan mitä haluat sivuston kehityksen yritystoiminnallesi tuottavan. Kysy sellaisia referenssejä, joissa asiakas on saanut rahoilleen vastinetta. Muista, että graafisesti hienot ja näyttävät kotisivut yritykselle eivät vielä yksissään tuota yrityksellesi liikevaihtoa tai auta uusien asiakkaiden hankinnassa.

  • Sisällöntuotanto ja optimoinnit?

    Hakukoneystävällisyys ja hakukonelöydettävyys usein tarkoittavat sitä, että sivusto tehdään sellaisella tekniikalla / julkaisujärjestelmällä, joka mahdollistaa hakukoneoptimoinnin tuottamisen kyseiseen järjestelmään. Hyvä hakukoneoptimointi on laadukkaan sisällön tuottamista sivuston vierailijoille. Kun sisältö kiinnostaa vierailijoita sivusto nousee varmasti hakukonetuloksissa hyville sijoille. Hakukoneoptimointia tukeva julkaisujärjestelmä ei vielä takaa mitään löydettävyyttä tai hyviä google sijoituksia. Kun ostat hakukoneoptimointia varmista, että sen tuottamiseen on erillinen hakukoneoptimoinnin sisältösuunnitelma ja tuotantoprosessi. Google-optimointi maksaa laadukkaasti toteutettuna 1000-5000€ riippuen sivuston laajuudesta ja toimialan kilpailusta. Kun haluat, että saat varmasti laadukkaan toteutuksen optimoinnin suhteen, kysy toimiston referenssejä toteutuneista hakukoneoptimoinnin projekteista.

  • Miten pitkä prosessi verkkosivujen kehitys on?

    Verkkosivujen tuotanto riippuu monesti valmiina olevan aineiston määrästä. Kun verkkosivujen kehityksen aloituspalaveri on käyty, on usein selvillä tarvittavan sisällöntuotannon määrät. Jos asiakkaalla ei ole valmiita kuvia, ne ostetaan kuvapankista, tai kuvat otetaan ostettuna lisäpalveluna. Sivuston ilmeen suunnittelu ja sivuston ohjelmointiin menee oma aikansa. Näihin kaikiin osa-alueihin voidaan keskimäärin laskea kuluvan n. 30h työtuntia. kun kyseessä on esimerkiksi pienen,tai keskisuuren yrityksen sivusto.

Haluatko kehittää verkkosivuja myynnin kasvatuksen suhteen?

kysy lisää täältä