Kotisivut yritykselle edullisesti ja nopeasti!

Millaiset ovat laadukkaat kotisivut yritykselle? Kotisivujen teko kannattaa antaa asiantuntijan tehtäväksi. Ammattimaiset kotisivut ovat avain liiketoiminnan kasvuun, koska sivustosi on monesti tärkein yrityksesi uuden myynnin muodostamisen kanava.

Katso kotisivujen hinnasto täältä!

Kotisivujen hinnasto

Millaiset ovat myyvät kotisivut?

Kotisivut yritykselle kannattaa teettää toimistolla, jolla on vahva osaaminen kartoittaa teidän osaamisenne vahvuudet suhteessa kilpailijoihin. Nykyään yrityksen kotisivut ovat ehkäpä tärkein yksittäinen myyntikanava, joilla luodaan uusia kontakteja ja hankitaan tarjouskantaa, joita yrityksen myynti ottaa tarjouskäsittelyyn.  Haluat varmasti, että sivusi vaikuttavat myyntiin ja tuottavat etua suhteessa kilpailijoihin? Kotisivujen suunnittelussa on hyvä miettiä asioita hieman laajemmassa mittakaavassa kuin se, että listataan ominaisuudet palveluista ranskalaisilla viivoilla. Olisi hyvä miettiä, mitkä ovat oikeat kilpailuedut ja lupaukset, joilla kilpailevat yritykset voidaan voittaa verkossa?

Kotisivujen suunnittelu yritykselle kannattaa toteuttaa sisällön kannalta siten että, siinä on mietitty yrityksen vahvuudet tuotteisiin, tai palveluun liittyen. Nämä vahvuudet ja tuotteiden ominaisuudet käännetään asiakkaille tuotteen lisäarvoiksi,  ja hyödyiksi ja tuodaan esille oikeassa paikassa oikealle kohderyhmälle.

Oman kohderyhmän segmentointi on erityisen tärkeää kotisivujen suunnittelussa. Monesti yritysten sivujen sisällön tuotannossa ei olla mietitty tarpeeksi tarkkaan sitä, että kenelle yrityksen tuotteet ja palvelut ovat tarkoitettu. Mikäli tät' asiaa ei määritellä tarpeeksi hyvin, tuottaa sivusto "ns. vääränlaisia yhteydenottoja" Esimerkkiksi vain b-b toimittaja saa kyselyjä jatkuvasti kuluttajilta, joita ei palvella lainkaan.

Panosta kotisivujen visuaaliseen ilmeeseen

Miten verkkosivujen visuaalinen ilme vaikuttaa sivustolla vierailijaan? Kun haluamme vierailijoiden muuttuvan asiakkaiksi, uutiskirjeen tilaajiksi, pyytävän tarjouksia, tai vaikkapa liittyvän facebook-sivujen tykkääjäksi, on graafinen suunnittelu hyvä toteuttaa kohderyhmää puhuttelevasti. Huono sivusto on monesti suunniteltu "itselle" Hyvä sivusto kehoittaa asiakasta suorittamaan haluttuja toimenpiteitä. Haluamme siis paljon klikkauksia oikeissa paikoissa. Kun onnistumme tässä saamme suoritettujen toimenpiteiden kautta yhteyden potentiaaliseen asiakkaaseen tai suoran tarjouspyynnön.

  • Hyvä sivusto johdattelee asiakasta oikeilla hyödyillä kohti toivottua tulosta
  • Yrityksen sivuilla on toimintakehoitteet oikeilla paikoilla
  • Hyvässä yrityssivussa käytetään visuaalista hierarkiaa. Tee myyvät otsikoinnit ja myyvät tekstit tuotteistasi ja palveluista
  • Kotisivujen sisällön tulee antaa lisäarvoa sivustolla vierailijalle. Vinkit, hintatiedot, vertailut ja referenssit kiinnostavat vierailijoita.

Hakukoneystävällinen julkaisujärjestelmä

Kotisivujen julkaisujärjestelmiä on tarjolla pilvin pimein. Suosituimpia Suomessa käytettäviä CMS-alustoja  yritykselle ovat Wordpress ja Drupal. Myös hyvin suosittu Saas-pohjainen CMS-alusta Amerikan markkinoilla on Squarespace.com,  jonka suosio on hyvin voimakkaassa kasvussa myös Euroopan markkinoilla, sen helpon muokattavuuden, graafisen ilmeen luonnin ja edullisen hinnan vuoksi. Kotisivujen tekijä monesti suosittelee, yrityksen tarpeisiin sopivaa sisällönhallintajärjestelmää.

Sisällöntuotannon kanssa, kannattaa miettiä vaihtoehtoa, että antaa koko sisällöntuotantonsa sopivan kumppanin hoidettavaksi. Usein sivujen sisältöjen päivitykset, sekä uuden tekniikan hyödyntäminen sivuilla jää tekemättä, koska siihen varattuja resursseja (aikaa ja osaamista) ei jää liiketoiminnan muun pyörittämisen takia sivujen kehitykseen.  

Referenssit ja suositukset kotisivuilla?

Erittäin hyvä tapa vakuuttaa potentiaaliset uudet b-b asiakkaat on kertoa referenssiasiakkaiden kokemuksia yrityksen palveluista ja tarjonnasta. Monesti yritykset käyttävät perinteisia superlatiiveja mainonnassaan ja muussa viestinnässään tuotteistaan ja palveluistaan. Kyseinen tyyli turruttaa vastaanottajan eikä, näillä argumenteilla pystytä vakuuttamaan kylliksi, jotta se toimisi kuten halutaan. Tutkimusten mukaan n. 14% mainonnan vastaanottajista uskoo tuotteista esitetyt väittämät todeksi. (Qualcam, 2012)

Nykypäivän tekniikalla on helppoa koota asiakkaiden kertomuksia palvelun tasosta, vaikkapa videon avulla. Myös sosiaalisen median kanavissa asiakkaiden on mahdollista arvostella yrityksen tuotteet ja palvelut. Mikä onkaan tehokkaampi tapa vakuuttaa potentiaaliset ostajat, kuin loistavat arvostelut.

Hyödyt, sivunopeus ja otsikointi

Sivutuotanto voidaan jakaa muutamaan  eri osa-alueeseen joita kannattaa miettiä sivuston käytettävyyden kannalta.

- Hyödyt esille. Sivuton vierailijat eivät jaksa lukea kovinkaan pitkiä kuvauksia tuotteista ja palveluista, mikäli niitä ei tuoda myyvästi esille. Usein asiakkaat etsivät nopeasti omiin kriteereihinsä soveltuvia argumentteja sivustoilta.

- Tuo tärkein info esille siellä mihin katse kohdistuu. 80% sivuston vierailijoista kohdistaa katseensa sivulla hieman sivun keskikohdan yläpuolelle. Tähän kohtana kannattaa esimerkiksi otsikoida tuotteet tai palvelut.

- Nopeus. Vierailijat eivät lue sivustoasi jos se on oleellisesti hitaampi kuin kilpailevaa tuotetta tarjoava sivusto. Keskimääräinen verkko-ostaja jaksaa odottaa tuotteiden ja palveluiden latautumista n. 2-3 sekuntia.

- Kotisivuje typokrafian tulisi olla mahdollisimman minimaalinen. Sivujen värimaailmassa ei saisi olla 4 väriä enempää sävyjä. Tekstipalstojen leveys ja pituus tulisi olla aina lukijan kannalta optimaalinen.

- Sivuston linkit kannattaa pitää aina hyvin esillä. Pääkategoriat kannattaa linkittää usein 2-3 eri kohtaan sivulla. Mainonnan laskeutumissivulla ei kannata tuoda ulos sivustolta johtavia linkkejä juuri ollenkaan.


Kun haluat kasvattaa yritystäsi, tarvitset laadukaat ja hyvät kotisivut yritykselle. Sijoitettu pääoma tulee nopeasti takaisin ja nopeutat uusien asiakkaiden hankintaprosessia. Teemme yritykselle laadukkaat visuaalisesti huokuttelevat sivustot kohtuuhintaan. Katso hinnasto alta.

Kotisivut hinnasto. Kaikki sivustot tehdään avaimet käteen valmiiksi.

Starter
695€

Sivujen suunnittelu ja tuotanto. Selkeä ja myyvä ulkoasu.

Kuvagallerit ja tarvittavat lomakkeet.

Paikallinen Hakukonelöydettävyys ja karttalinkit.

Sosiaalisen median linkitykset, kuten facebook, instagram.

Sähköpostit + webhotelli alk. 96€ vuosi.

Tämä soveltuu hyvin aloittavalle yritykselle.

kysy lisää tästä
perussetti
1295€

Sivujen suunnittelu ja tuotanto. Selkeä ja myyvä ulkoasu. Tarvittaessa teemme sisällöntuotannon + palvelukuvaukset

Kuvagallerit ja tarvittavat lomakkeet.

Paikallinen Hakukoneoptimointi ja karttalinkit.

Sosiaalisen median linkitykset, kuten facebook, instagram.

Sähköpostit + webhotelli alk. 96€ vuosi.

KYSY LISÄÄ TÄSTÄ
superpro
3995€

Myyvät kotisivut yritykselle

Hakukoneoptimointi top-sija takuulla 3-5 termiä

Sisällön tuotannot

Sosiaalisen median linkitykset, kuten facebook, instagram.

Digimarkkinoinnin sisältöstratedia

Sähköpostit + webhotelli alk. 96€ vuosi.

KYSY LISÄÄ TÄSTÄ