konversio-optimointi. Paljonko sinulla on varaa jättää rahaa pöydälle?

Kehita konversiotasi. Autamme sinua saamaan enemmän kauppaa samalla määrällä liikennettä?

 

Tuplaa, tai jopa triplaa liidien määräsi tai verkkokaupan osto%

Konversio-optimoinnissa on kysymys hyvin yksinkertaisten asioiden esille tuomisesta. Jos yrityksesi on yhtään kuin moni jota olemme päässeet auttamaan, saatat saada hyvin paljon enemmän kauppaa vaikkapa verkkokaupassasi hyödyntämällä konversio-optimointia.

97% sivustosi kävijöistä lähtevät koskaan palaamatta. He siis jättävät toivottuja toimenpiteitä tekemättä. –> Big Deal. Jos sadasta 2 kävijää jättää tarjouspyynnön, niin se on perustavan tasoista suorittamista. Verkkokaupassa tuo konversioprosentti on Suomessa n. 2% keskiarvoa. Yleisen ilmiön mukaisesti, yritykset siis toivovat asioita tapahtuvan, eivätkä kovin hanakasti lähde kehittämään tuota suhdetta paremmaksi. —-> Jätetään rahaa pöydälle.

Ei ole mitään hyötyä sijoittua hakukoneissa korkealle, tai ohjata maksullista mainontaa sivustollesi tai verkkokauppaan jos ne ovat huonosti suunniteltuja konversion maksimoinnin kannalta. Sivuston pitää aina suoriutua maksimaalisella tasolla.

Konversio-optimointi hyödyt sinulle?

 

  • Konversio-optimointi kasvattaa sivustosi tuottavuuden % suhdetta = enemmän kauppaa samasta määrästä kävijöitä.
  • Et häviä kilpailijoiden sivuille, eikä asiakas koe tarpeelliseksi vertailla palvelua / tuotetta
  • CRO (konversio-optimointi) auttaa saamaan maksetusta mainonnasta paremmat tehot irti
  • Konversio-optimoinnilla saat parempia ja laadukkaita liidejä verkkosivusi kautta

Mitä konversio-optimointi maksaa?

Suhteessa sijoitettuun pääomaan, (CRO) ei todellakaan ole kallista, koska monesti toimenpiteet joita tehdään eivät ole sivuston rakenteellisia muutoksia.  Menetelmä on paljon kustannustehokkaampaa, kuin kokonaan uusien asiakkuuksien hankkiminen, esimerkiksi maksetun mainonnan avulla. Yleisesti toimenpiteiden hinta-haarukka on kuitenkin n.700-3000€ välillä riippuen sivuston ja liiketoiminnan laajuudesta, sekä myytävien tuotteiden määrästä esimerkiksi verkkokaupan konversio-optimoinnissa.

 

Miten alkuun konversion kehityksessä?

 

Ennen mitään toimenpiteitä, on hyvä tunnistaa ja tietää, missä sivuston kohdissa ylipäätään konversiot tapahtuvat. Yleisesti ne ovat verkkokaupan kassalle siirtymiset, tuotteiden ostot verkkokaupasta,  tarjouspyyntölomakkeen täytöt, blogi-tarjoukset tai muut verkkosivujen kriittisiin kohtiin kohdistuvat alueet. Pitää tietää mikä toimii ja mikä ei.

Forta Media on konversio-optimoinut kymmeniä eri sivustoja, verkkokauppoja, online-mainoksia ja saanut asiakkailleen merkittäviä parannuksia sivustojen tuottoihin%. Ota yhteyttä, niin pääset keskustelemaan ilmaiseksi asiantuntijan kanssa sivustosi tuotto% parantamiseen vaikuttavista tekijöistä.

pyydä ilmainen konsultointi konversio-optimoinnin hyödyntämisestä verkkokaupassa, tai verkkosivustolla. (Arvo 190€)

 

Ilmainen neuvonta

Otamme yhteyttä valitsemallanne tavalla ja sovimme tapaamisen tai puhelinpalaverin. Katsomme hieman läpi yrityksesi nykyistä verkkopresenssiä ja kerromme kuinka sitä voisi parantaa. Tämä on täysin ilmaista, eikä sido teitä hankintoihin tai sopimaan yhteistyöstä.

Analyysi

Teemme nykytilanteesta kirjallisen arvion ja ehdotamme toimenpiteitä tilanteen parantamiseen

Tarveisiin pohjautuva ehdotus yhteistyöstä

Teemme teille tarjouksen jonka pohjalta pääsette harkitsemaan yhteistyön aloitusta. Teemme kaikkemme, jotta yrityksesi menestyy alati voimistuvassa kilpailussa.

Forta Media

Digimarkkinoinnin ja mainonnan asiantuntija. Kasvatamme asiakkaiden kotisivujen liikenteen määrää joissa käytettävinä markkinointimuotoina ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, sekä Some-markkinointi. 

© 2018 Forta Media /  Digitaalinen mainostoimisto Lahti  |  Helsinki

Vauhdilla asiaan?

Soita minulle suoraan 040-1779770

Share This